sâmbătă, 5 aprilie 2008

Liniste

Linistea a venit. Am cautat-o , dar a venit singura. Va fi bine
Nu ma intrebati de ce , dar asa va fi. Va voi explica candva. Poate chiar maine.
Interesant ca am fugit de credinta si religie in ultimii ani , dar ma intorc... incet , dar sigur.
Incep sa inteleg si sa dezghet ce am impietrit candva de mult. Incep sa vad.
Astept un miracol , dar miracolul se intampla chiar azi.
Am crezut ca miracolul este Emma , dar se pare ca miracolul este fiecare zi , fiecare clipa.
Trebuie sa mai astept 2-3 zile si va voi explica mai pe larg despre ce este vorba.
Toate cele bune!
Doamne ajuta!

5 comentarii:

Nina T. spunea...

Aida, ma bucur ca incepi sa vezi miracolul !
Astept sa ne povestesti mai pe larg, cand poti !
Te imbratisez si te pup !

Maria spunea...

Aida, pana la cer si inapoi...
si eu sunt aici si astept.
nina - te imbratisez si te tine.

Unknown spunea...

Miracolul exista, stiu asta, si-ti confirm...

Unknown spunea...

Uneori, oamenii intra in viata ta si iti dai seama imediat ca erau meniti sa fie in viata ta,
sa te ajute sa-ti atingi vreun tel,
sa te invete o lectie ori sa-ti dai seama cine esti sau ce vrei sa devii.
Poate nu vei sti niciodata cine sunt acesti oamani, insa...cand privirile voastre se intalnesc,
stii ca orice moment petrecut impreuna cu ei, iti afecteaza viata intr-un mod foarte profund.
Si uneori, ti se intampla lucruri care par dureroase si chiar nedrepte, insa daca stai putin si
te gandesti ca daca n-ai fi depasit toate aceste obstacole,
n-ai fi ajuns niciodata sa ai forta si puterea inimii tale.

Mihaela spunea...

Sanatate Emei. Speranta moare ultima